Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 15:26:12 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/10463 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Soinaste 
küla, Tartu-Petseri 3,4-5,3 km// Uhti küla, Tartu-Petseri 7,8-11,8 km// 
Vana-Kuuste küla, Reola raudteejaam// Ülenurme alevik, Tartu-Petseri 5,3-7,8 
km// Kastre vald, Tõõraste küla// Tartu-Petseri 11,8-12,6 km// Tartu linn, 
Aardla tn 33a// Aardla tänav T25// Kabeli tänav T19// Tartu-Petseri 2,3-3,4 
km// Tartu-Valga 428,0-429,2 km (Kontaktvõrk (Tartu-Reola)) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) esitati ehitisregistri kaudu ehitusloa taotlus nr 2411271/10463 Tartu 
maakonda Tartu linna, Kambja valda ja Kastre valda Tartu-Reola rööbastee 
kontaktvõrgu (ca 13 km) rajamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 
edastab TTJA ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27159493>  (menetlus nr: 
452889), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister